Често задавани въпроси
В случай, че не откриете информацията, която ви интересува, сред нашата селекция от често задавани въпроси, то не се колебайте да се свържете с нас!
Как да се абонирам за вашите услуги?
Да се абонирате за нашите услуги е повече от лесно! Можете да се обадите на 0700 500 10 (на цената на един градски разговор) или на 0898 932 337. Имате възможност да ни зададете всички въпроси, които ви вълнуват, а също и да обясните кои от услугите на Топ Вход желаете да използвате. След това заедно ще уточним дата за провеждане на Общо събрание във вашия вход.
А, ако нямате време за телефонни разговори, просто ни пуснете заявка през уебсайта ни, като кликнете ТУК.
Извършвате ли ремонтни дейности по сгради?
Разбира се! Топ Вход разполага с висококвалифициран екип от специалисти по ремонтните дейности. Освен това, работим и с множество партньори, с които сме изградили прекрасни отношения и взаимно доверие през годините. В зависимост от ремонта, от които вашата етажна собственост има нужда ние ще подберем най-качествения изпълнител, на конкурента цена, ще следим и контролираме всеки етап от процеса. Единственото, което се изисква от вас е да ни дадете оценка след приключване на ремонта.
Живея в комплекс, мога ли да разчитам на вас за поддръжка на зелените площи и подземните гаражи?
Това също може да бъде част от нашите задължения. В Топ Вход поддържаме широка гама от услуги. Всяка от тях е съобразена индивидуалните с нужди на отделната сграда, текущото ѝ състояние и събитията, които ще възникнат в рамките на жизнения ѝ цикъл.
Попитайте ни за всяка услуга, от която имате нужда, а ние ще ви отговорим веднага.
Какво да правим ако имаме хора в блока, които не си заплащат сметките?
Това също е част от нашите задължения. В Топ Вход се грижим и сме отговорни всички месечни такси да бъдат събрани навреме. Правим и редовни посещения на етажната собственост, независимо колко пъти е необходимо, за да съберем всички задължения от живущите в нея. В случай че не срещаме разбиране от вашите съседи се обръщаме за помощ към частен съдия изпълнител.
Ако някой съсед не си плати разходите му, разпределят ли се между останалите апартаменти?
Не, не се разпределят. Разходите се разпределят между всички собственици и съответно се заплащат от всички. В случай на незаплащане от собственик/обитател, на входа, неговите задължения се събират според българското законодателство.
Можем ли да разчитаме на вас за съдействие по всяко време?
Можете да се свържете с нас по телефона 24/7. В случай че въпроса не е спешен и търпи отлагане, имате възможност да ни изпратите email, да попълните формата за контакт на уебсайта ни или да ни сигнализирате посредством приложението Angry Building.
Как става заплащането на текущи задължения?
Всички сметки, които имате можете да заплатите по най-удобния за вас начин. Предлагаме ви няколко опции:
– На касите на EasyPay, като регистрирате вашите сметки на телефонния си номер. Така всички задължения към доставчици ще се показват на едно място.
– Онлайн чрез Epay, като регистрирате Вашия абонаментен номер. По този начин всеки път когато излезе нова сметка, ще получавате известие. Известие за извършеното плащане ще получите на вашия email адрес, както и на информационното табло на входа.
– По банков път на предоставения IBAN.
– През системите за комунални плащания на всички банкови институции.
– На място в етажната собственост на наш Касиер. Той ще ви информира за деня и часа, в който ще бъде там, минимум 7 дни преди датата на събитието.
Как мога да направя актуализация на апартамента си, в случай че се промени бройката на живущите в него или ако съм нов собственик?
Изключително лесно! Просто влезте в мобилното приложение Angry Building и запишете промените, които са настъпили спрямо вашето жилище. Имате възможност и да изтеглите декларация от нашия уебсайт, която да попълните и да ни изпратите по email. Можете и да се свържете с отговорника на вашия вход, а той ще донесе всичко на място.
Кой следи за реда в блока ни?
За всеки от нашите обекти назначаваме отговорник, който е запознат в детайли с него. Именно той е човекът, който се старае да разрешава всякакви проблеми, свързани с междуетажната собственост, да води индивидуални преговори, да постига удовлетворяващи решения и да ги реализира в кратки срокове. В случай, че възникнат спорове между жителите в блока, отговорникът за него се намесва, за да ги отстрани.
Обвързваме ли се с вас, ако подпишем договор?
Договорът, който сключваме е максимално неангажиращ – може да бъде прекратен двустранно, по всяко едно време. В такъв случай, всички налични средства се възстановяват на датата, която е представена като край на взаимоотношенията между Топ Вход и определената жилищна кооперация.
Как мога да свикам Общо събрание на блока?
За да свикате Общо събрание на блока е необходимо 20% от идеалните части на входа да са съгласни с това. В последствие, вашия домоуправител трябва да ни информира за желанието, за свикване на общо събрание. Поставя се съобщение за свикване на събранието, с обявен дневен ред, 7 дни преди събитието. Винаги може да разчитате на Топ Вход и да ни потърсите, за да ви съдействаме с организацията около Общо събрание на вашия вход.
Не открихте необходимата ви информация?
Полезни документи
Намерете всички необходими документи за вашия вход на едно място!