Често задавани въпроси

В случай, че не откриете информацията, която ви интересува, сред нашата селекция от често задавани въпроси, то не се колебайте да се свържете с нас!

– Да се абонирате за нашите услуги е повече от лесно! Можете да се обадите на 0700 500 10 (на цената на един градски разговор) или на 0893 434 036.  Имате възможност да ни зададете всички въпроси, които ви вълнуват, а също и да обясните кои от услугите на Топ Вход желаете да използвате. След това заедно ще уточим дата за провеждане на Общо събрание във вашия вход.

А, ако нямате време за телефонни разговори, просто ни пуснете заявка през уебсайта ни, като кликнете ТУК.

Разбира се! Топ Вход разполага с висококвалифициран екип от специалисти по ремонтните дейности. Освен това, работим и с множество партньори, с които сме изградили прекрасни отношения и взаимно доверие през годините. В зависимост от ремонта, от които вашата етажна собственост има нужда ние ще подберем най-качествения изпълнител, на конкурента цена, ще следим и контролираме всеки етап от процеса. Единственото, което се изисква от вас е да ни дадете оценка след приключване на ремонта.

Това също може да бъде част от нашите задължения. В Топ Вход поддържаме широка гама от услуги. Всяка от тях е съобразена индивидуалните с нужди на отделната сграда, текущото ѝ състояние и събитията, които ще възникнат в рамките на жизнения ѝ цикъл.

Попитайте ни за всяка услуга, от която имате нужда, а ние ще ви отговорим веднага.

Това също е част от нашите задължения. В Топ Вход се грижим и сме отговорни всички месечни такси да бъдат събрани навреме. Правим и редовни посещения на етажната собственост, независимо колко пъти е необходимо, за да съберем всички задължения от живущите в нея. В случай че не срещаме разбиране от вашите съседи се обръщаме за помощ към частен съдия изпълнител.

Не, не се разпределят. Разходите се разпределят между всички собственици и съответно се заплащат от всички. В случай на незаплащане от собственик/обитател, на входа, неговите задължения се събират според българското законодателство.

Можете да се свържете с нас по телефона 24/7. В случай че въпроса не е спешен и търпи отлагане, имате възможност да ни изпратите email, да попълните формата за контакт на уебсайта ни или да ни сигнализирате посредством приложението Angry Building.

Всички сметки, които имате можете да заплатите по най-удобния за вас начин. Предлагаме ви няколко опции:

– На касите на EasyPay, като регистрирате вашите сметки на телефонния си номер. Така всички задължения към доставчици ще се показват на едно място. А самата услуга е без допълнително добавена стойност!

– Онлайн чрез Epay, като регистрирате Вашия абонаментен номер. По този начин всеки път когато излезе нова сметка, ще получавате известие. Отново услугата е напълно безплатна. Известие за извършеното плащане ще получите на вашия email адрес, както и на информационното табло на входа.

– Чрез нашата онлайн платформата. В този случай е необходимо да въведете данните на вашата дебитна или кредитна карта. Всички онлайн плащания са напълно защитени, а самата услуга няма допълнителна стойност.

– По банков път на предоставения IBAN. През системите за комуниални плащания на всички банкови инстируции.

На място в етажната собственост на наш Касиер. Той ще ви информира за деня и часа, в който ще бъде там, минимум 7 дни преди датата на събитието.

Изключително лесно! Просто влезте в нашата онлайн платформа и запишете промените, които са настъпили спрямо вашето жилище. Имате възможност и да изтеглите декларация от нашия уебсайт, която да попълните и да ни изпратите по email. Можете и да се свържете с отговорника на вашия вход, а той ще донесе всичко на място.

За всеки от нашите обекти назначаваме отговорник, който е запознат в детайли с него. Именно той е човекът, който се старае да разрешава всякакви проблеми, свързани с междуетажната собственост, да води индивидуални преговори, да постига удовлетворяващи решения и да ги реализира в кратки срокове. В случай, че възникнат спорове между жителите в блока, отговорникът за него се намесва, за да ги отстрани.

Договорът, който сключваме е максимално неангажиращ – може да бъде прекратен двустранно, по вяко едно време. В такъв случай, всички налични средства се въстановяват на датата, която е представена като край на взаимоотношенията между Топ Вход и определената жилищна кооперация.

За да свикате Общо събрание на блока е необходимо 20% от идеалните части на входа да са съгласни с това. В последствие, вашия домоуправител трябва да ни информира за желанието, за свикване на общо събрание. Поставя се съобщение за свикване на събранието, с обявен дневен ред, 7 дни преди събитието. Винаги може да разчитате на Топ Вход и да ни потърсите, за да ви съдействаме с организацията около Общо събрание на вашия вход.

Не открихте необходимата ви информация?